دانلود آهنگ؛ دانلود نوای زندگی
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۹۱۳۱
یکی از راه های تأثیرگذاری بر احساسات و ذهن انسان دانلود آهنگ پرانرژی و جدید می باشد. از منظر روانشناسی شنیدن آهنگ و موسیقی، مؤثر و تأثیرگذار بر روح و روان آدمی بوده و حتی می تواند آن را تحت کنترل خود در بیاورد. بنابراین از این رو می بایست در دانلود آهنگ دقت نمود و بیشتر به دانلود آهنگ با مضامین انگیزشی و مثبت پرداخت.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا تا کنون نیاز به دانلود آهنگ داشته اید؟ آیا اطلاعاتی در مورد دانلود ریمیکس دارید؟ آیا می دانید ویژگی های آهنگ شاد چیست؟ و اینکه دانلود آهنگ شاد چه سود و فایده ای برای انسان دارد؟ آیا می دانید دانلود آهنگ ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای دریافت پاسخ این سؤال ها با در این مقاله همراه باشید.
دانلود آهنگ؛ دانلود نوای زندگی
دانلود آهنگ؛ نیاز امروز بشرامروزه دانلود آهنگ به یکی از نیازهای افراد جامعه تبدیل شده است. لذا اگر این روزها در خیابان ها قدم بزنید و یا سوار اتوبوس، تاکسی و یا مترو شوید، خواهید دید که عده زیادی از افراد جامعه بخصوص قشر جوان جامعه هدفن در گوش و گوشی تلفن در دست خود دارند و احتمالا در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود می باشند. نیاز گوش دادن به موسیقی از دیرباز در میان انسان ها وجود داشته است اما در سال های اخیر به دلیل گرفتاری انسان ها در مشکلات زندگی و بعضاً دچار شدن به افسردگی این نیاز بیش از پیش احساس می شود. در واقع انسان برای تسکین دردها و کاهش رنج ها و آلام خود به دنبال راهی است که موسیقی و آهنگ یکی از این راه ها می باشد. از این رو در این سال ها به دلیل نیاز افراد به دسترسی راحت و رایگان به موسیقی، دانلود آهنگ بسیار فراگیر شده است. افراد نیاز به دانلود آهنگ، برای دسترسی بسیار سریع به مجموعه ای از موسیقی و آهنگ ها دارند.
یکی از راه های تأثیرگذاری بر احساسات و ذهن انسان دانلود آهنگ پرانرژی و جدید می باشد. از منظر روانشناسی شنیدن آهنگ و موسیقی، مؤثر و تأثیرگذار بر روح و روان آدمی بوده و حتی می تواند آن را تحت کنترل خود در بیاورد. بنابراین از این رو می بایست در دانلود آهنگ دقت نمود و بیشتر به دانلود آهنگ با مضامین انگیزشی و مثبت پرداخت. به عبارت دیگر انسان با دانلود آهنگ و گوش دادن به آن می بایست دچار تغییرات مثبت، آرامش و حتی انگیزش شود نه اینکه با دانلود آهنگ و گوش دادن به آن دچار احساسات منفی و ایجاد و تشدید افسردگی و هم چنین ایجاد یأس و نا امیدی شود.
دانلود آهنگ؛ نیاز روز جامعه
افراد از راه های مختلفی می توانند اقدام به دانلود آهنگ نمایند. بعضی از این راه ها مانند دانلود آهنگ از یوتیوب، دانلود آهنگ از وبسایت های مخصوص این کار و دانلود آهنگ از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام می باشد. یکی از بهترین راه های دانلود آهنگ، دانلود آن از طریق وب سایت های جامع و برتر دانلود آهنگ می باشد. یک وب سایت جامع و خوب، می بایست همه آهنگ های مورد نظر و علاقه کاربران خود را پوشش دهد تا آن ها بتوانند به راحتی و سرعت اقدام به دانلود آهنگ مورد نظر خود نمایند.لازم به ذکر است که دانلود آهنگ برای مقاصدی از جمله دانلود آهنگ برای مجلس شادی، مجلس عزا، ماشین برای گوش دادن روزانه انجام می گردد. در ادامه به ویژگی های دانلودآهنگ برای ماشین خواهیم پرداخت.
ویژگی ها و اثرات دانلود آهنگ ماشین
همان طور که انسان روزانه برای رفع گرسنگی خود، نیاز به غذا دارد و این غذا می بایست جهت تأمین سلامت بدن، کیفیت لازم را داشته باشد. موسیقی هم که غذای روان و روح انسان است، می بایست فاکتورها و ویژگی های مشخصی را داشته باشد تا نه تنها ضرری به روح و روان انسان وارد نسازد بلکه سلامت روح و روان را هم در پی داشته باشد. امروزه شاهد هستیم افراد بسیاری به دلیل دل مشغولی های روزمره زندگی اقدام به دانلود آهنگ ماشین نموده و در ماشین در طول مسیر خود به موسیقی گوش می دهند. متأسفانه اکثر آهنگ هایی که در ماشین گوش داده می شوند فقط دارای ریتم شاد و هیجان انگیز بوده و فاقد بار مفهومی مؤثر و مثبت می باشند. آهنگ مورد استفاده در کل و به ویژه در ماشین می بایست علاوه بر تم شاد و پرانرژی دارای مفهوم و عمق معنا باشد تا علاوه بر ایجاد شور و انگیزه در فرد باعث ایجاد نگاه و احساس مثبت به زندگی در او شود و باعث ایجاد اثرات مخرب بر مغز و روح و روان او در دراز مدت نگردد. به عبارتی دانلود آهنگ مورد استفاده در ماشین می بایست علاوه بر ایجاد لحظات شاد و مفرح در ماشین برای فرد، تأثیر مثبتی بر روح و روان او نیز بگذارد.
در مورد دانلود ریمیکس بیشتر بدانیمامروزه دانلود ریمیکس طرفداران زیادی پیدا کرده است. و روزانه کاربران زیادی اقدام به دانلود و شنیدن ریمیکس می نمایند. کلاٌ ریمیکس موسیقی و آهنگ در دنیا بسیار باب شده است و همین امر هر روزه بر طرفداران آن اضافه می نماید. میکس آهنگ به تمام مراحل تولید و ساخت یک آهنگ، از ضبط آهنگ گرفته تا تنظیم و غیره گفته می شود. اقدام به میکس دوباره هم ریمیکس نامیده می شود. در واقع ریمیکس در لغت به معنای میکس دوباره می باشد. وقتی یک آهنگ تنظیم و منتشر می شود و توسط طرفداران شنیده می شود و پس از آن ریمیکسر یعنی انجام دهنده ریمیکس که می تواند کسی غیر از آهنگساز اثر باشد، اقدام به تغییر در آهنگ می نماید و یا چند آهنگ در کنار هم آورده می شود، در حقیقت به این عمل ریمیکس می گویند. همانطور که ذکر شد ریمیکس می تواند توسط کسی غیر از آهنگساز آن اثر انجام شود و حتی در برخی موارد در ریمیکس اقدام به حذف خواننده می شود که به این کار Instrumental گویند. در این نوع از ریمیکس فقط حذف صدای خواننده صورت می گیرد. ریمیکس انواع مختلفی مانند آکوستیک و الکترونیک دارد و نوع ریمیکس بسته به میزان خلاقیت و توانمندی انجام دهنده ریمیکس یا ریمیکسر دارد. انجام دهنده ریمیکس مختار است تا همه پارامترهای مهم و اصلی اثر و آهنگ را از ملودی گرفته تا تمپو را تغییر دهد اما به شرط آنکه پس از انجام ریمیکس، رابطه با قطعه اورجینال باقی بماند. ناگفته نماند که عمل ریمیکس فقط مختص به موزیک و آهنگ نیست و این عمل شامل مواردی مانند هنرهای ادبی، فناوری، فیلم و غیره می شود. هم چنین لازم به ذکر است که ریمیکس چیزی غیر از ویرایش می باشد و این دو با هم متفاوت هستند. یکی از دلایل ریمیکس یک آهنگ، ایجاد بهبود و افزایش وفاداری نسبت به آهنگ اولیه و قدیمی می باشد. و از دیگر دلایل ریمیکس کردن، ایجاد تغییرات در یک آهنگ به منظور اهداف و خواسته های هنری می باشد. در هر حال شما امروز قادر هستید به راحتی اقدام به دانلود ریمیکس مورد علاقه خود از وب سایت های مخصوص آن نمایید.
ریمیکس؛ میکس دوباره موسیقی
آهنگ شاد؛ زمینه ایجاد نشاط و انرژی در زندگیاین مسئله بر کسی پوشیده نیست که موسیقی و آهنگ شاد و خوب، تأثیرات مثبت فراوانی بر بهبود عملکرد جسم و روان انسان دارد. حتی روانشناسان و محققان بر تأثیر موسیقی و آهنگ شاد بر روی بیماران اذعان دارند. اما به راستی تأثیر آهنگ شاد بر زندگی انسان به چه میزانی است؟
آهنگ و موسیقی شاد باعث ارتقاء سلامتی انسان می شود. انسان در هنگام شنیدن موسیقی شاد، دچار تنفس سریع تر که اولین نشانه خوشحالی از نظر جسمی است، می شود و این به دلیل ریتم سریع و تند آهنگ های شاد است. از آهنگ شاد می توان برای درمان و بهبود سلامتی افرادی که دچار افسردگی هستند و یا کودکانی که دچار بیماری هستند، استفاده نمود.
آهنگ شاد به دلیل کمک به ترشح سرتونین در مغز، که عهده دار ایجاد شادی و خوشحالی در بدن انسان است، باعث کاهش و کنترل استرس و اضطراب در فرد می شود.
هم چنین آهنگ شاد، بنا بر تحقیقات انجام شده با تأثیری که بر ریتم و عملکرد بدن دارد، باعث ایجاد انگیزه و انرژی در بدن انسان می شود. این تأثیر حتی به گونه ای است که اثراتش از برخی مواد دارویی و مخدر هم بر افزایش و ارتقاء انگیزه بیشتر است. لازم به ذکر است که آهنگ و موسیقی شاد بر خلق و خوی انسان نیز تأثیر داشته و باعث مهربان تر شدن انسان می گردد. در واقع گوش دادن به آهنگ شاد باعث بالاتر رفتن کیفیت روابط انسان می شود. البته در دانلود آهنگ می بایست علاوه بر شاد بودن آن بر پر معنا و مفهوم بودن آن نیز توجه لازم را داشت.
آهنگ شاد؛ زمینه ایجاد نشاط و انرژی در زندگی
منبع: دانا
کلیدواژه: اقدام به دانلود دانلود آهنگ دانلود ریمیکس موسیقی و آهنگ آهنگ و موسیقی گوش دادن روح و روان ویژگی ها آهنگ شاد آهنگ ها یک آهنگ راه ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
گربۀ محله مهم است
عصر ایران؛ جمشید گیل - به تازگی یادداشتی در سایت عصر ایران به قلم جناب مهدی مالمیر منتشر شد با این تیتر: «آدم گرسنه اولویت دارد یا گربۀ محل؟!» (پنجشنبه، 6 اردیبهشت). تیتر یادداشت به خوبی گویای حرف نویسنده است. یعنی گربۀ محل اولویت ندارد. واژۀ "اولویت" در واقع مستمسکی است برای نفی حقوق حیوانات یا نفی نیکوکاری در حق حیوانات یا حیواننوازی.
نویسنده در یادداشتش نوشته که در پارکی در مرکز شهر، زوجی را دیده که "بسیار محترم به نظر میرسیدند" ولی از کنار مردی که "از وجناتش مشهود بود که از شمار کارتونخوابهای شهر است"، اما به گربهای که در آن نزدیکی بود، "چندین قطعه گوشت مرغ" دادند و گربه هم "با ولع مشغول بلعیدن قطعههای گوشت مرغ شد!"
از ابتدا تا انتهای یادداشت جناب مالمیر داد میزند که او با غذا دادن به حیوانات مشکل دارد. اگر هم از سایر حیوانات نامی نمیبرد و سوزنش گیر کرده است روی گربههای بیچارۀ شهر، دلیلش این است که سایر حیوانات تبدیل به "حیوانات شهری" نشدهاند و مردم را در حال غذا دادن به آنها نمیبیند.
حیوانستیزیِ نویسندۀ این یادداشتِ عجیب، البته دامن انسانها را هم میگیرد. مثلا آن زوج تا وقتی که به آن گربه غذا نداده بودند "محترم به نظر میرسیدند"! این جمله معنایش این است که بعد از غذا دادن به گربه، معلوم شد که آن زوج محترم نیستند!
سستی استدلالها و لحن تمسخرآمیز آقای مالمیر، بعید است که هیچ یک از حامیان گربهها را از کردۀ خود پشیمان کند. یعنی تقریبا با اطمینان میتوان گفت که یادداشت مذکور، کنش کسی را مطابق بینش جناب مالمیر نخواهد کرد. با این حال ذکر چند نکته در نقد این یادداشت عجیب، ضروری است.
یکم. کسانی که به گربهها و سایر حیوانات شهر غذا میدهند یا آنها را در صورت بیماری و آسیبدیدگی به بیمارستان میبرند، مشغول انجام "کار داوطلبانه" هستند. کسی نمیتواند به دیگران بگوید «داوطلب انجام کاری شوید که من خوش دارم»!
خوشبختانه غذا دادن به گربههای گرسنۀ شهر، که گاهی دو تا سه روز غذای درخوری نمیخورند، هنوز جرمانگاری نشده. تعداد حامیان گربهها در سراسر شهر تهران (و سایر شهرها) آن قدرها زیاد نیست. ولی تعداد کسانی که مثل جناب مالمیر معتقدند آدم گرسنه به گربۀ محل اولویت دارد، خوشبختانه بسیار زیاد است.
بنابراین این افراد هم میتوانند مثل حامیان گربهها آستین همت بالا بزنند و "کاری بکنند". اینکه بیعمل بنشینند و صرفا مشغول تحقیر و تمسخر حامیان گربهها شوند، دردی از آدمهای گرسنه دوا نمیشود.
در حقیقت حرف افرادی نظیر آقای مالمیر این است که حامیان گربهها باید با پول خودشان، کاری را انجام دهند که ما خوش داریم! البته همین تجویز هم نه از سر دلسوزی برای "آدم گرسنه"، بلکه محصول نفرت از "گربۀ محل" است.
آدمهای بیعمل معمولا اهل ایراد گرفتن به "اهل عمل" هستند. یعنی اگر از همین فردا دیگر هیچ کسی به گربههای شهر غذا ندهد و غذارسانی به افراد بیخانمان و کارتنخواب و ... باب شود، عدهای آدم بیعمل به همین کار هم ایراد میگیرند. مثلا میگویند چرا یک مشت گدای تنبل را که معلوم نیست چطور زندگی کردهاند که کارشان به بیخانمانی و کارتنخوابی کشیده، عادت میدهید به "غذا خوردن در ازای کار نکردن"؟ عیبجو همیشه چیزی برای گفتن و کوفتن بر سر این و آن پیدا میکند.
دوم. آقای مالمیر نوشته است:
«تبعات غذا دادن به حیوانات غیر خانگی بسیار جدی است. دخالت در گردش طبیعی زیستی حیوانات و کمک به زاد و ولد بیرویۀ گربهها و سگهای خیابانی پیامدهای بسیار قابل ملاحظه برای شهرها در پی دارد. ازدیاد بی رویه این حیوانات برای شهرهای ما که از نظر معماری و خیابانکشی جایی برای حیوانات خیابانی در نظر نگرفته است میتواند مشکلات چندی به بار آورد. تصادف این حیوانات با خودروها میتواند صحنههای دلخراشی به ویژه برای کودکان پدید آورد. آلودگی صوتی تولید شده از سوی این حیوانات در برخی از فصلهای سال نیز بسیار جدی است به خصوص در شهرهای ما که از نظر آلودگی صوتی هیچ چیزی کم ندارد!»
واقعیت این است که رشد شهرنشینی در زندگی بشر متمدن، بالاترین مصداق "دخالت در گردش زیستی حیوانات" بوده. قسمت عمدۀ محدودهای که امروز شهر تهران محسوب میشود، دویست یا صد سال قبل "بخشی از طبیعت" بود. در آن دوران سگها و گربهها در واقع داشتند در طبیعت زندگی میکردند ولی ما به تدریج "طبیعت آنها" را به "شهر خودمان" بدل کردیم.
پس وقتی آقای مالمیر روی نیمکت پارک لاله لم داده و نگران است مبادا گربهای زیر "ماشین" برود و صحنۀ دلخراشی برای کودکان پدید آید، یا در خانهاش مشغول تماشای تلویزیون یا چک کردن تلگرامش است، در واقع از آسایشی بهرهمند است که با دخالت در زندگی طبیعی و گردش زیستی حیوانات پدید آمده.
از نظر میلیونها مالمیری که در این کشور زندگی میکنند، چنین دخالتی اگر به سود انسان باشد، اشکالی ندارد ولی اگر به سود گربهها و سگها باشد، روا نیست! مبنای این حرف صرفا "قدرت" است. یعنی ما آدمها قدرت بیشتری نسبت به حیوانات داریم؛ بنابراین باید فقط به فکر منافع "خودمان" باشیم! در حالی که نقطۀ عزیمت "اخلاق" چیزی نیست جز "عبور از خود به دیگری".
اگر شهرنشینی لازم است (که لازم است)، و اگر شهرنشینی نشانۀ رشد تمدن است (که هست)، و اگر انسان متمدن اخلاقیتر از انسان نامتمدن است (که چنین است)، پس چرا گربهها و سگها نباید از برکات تمدن انسانی ما بهرهمند شوند؟ ولو در حد چند لقمه و گاهی هم خدمات پزشکی.
عقیم کردن گربهها و ساختن پناهگاههای متعدد برای آنها، البته ضرورت دارد و اقداماتی خردمندانه است؛ ولی اینکه دغدغۀ حیواناتی را نداشته باشیم که به ناچار در شهرهایی زندگی میکنند که ساختۀ ما آدمها هستند، نشانۀ نوعی درخودماندگی یا اوتیسم گروهی است. یعنی ما آدمها چنان در نژاد و نوع خودمان گیر کردهایم که نمیتوانیم درد و رنج حیواناتی را که قبلا شهرنشین نبودند و به دست ما شهرنشین شدند، درک کنیم.
از نشانههای این درخودماندگیِ گروهی، این جملۀ آقای مالمیر است: «تصادف این حیوانات با خودروها میتواند صحنههای دلخراشی به ویژه برای کودکان پدید آورد. آلودگی صوتی تولید شده از سوی این حیوانات در برخی از فصلهای سال نیز بسیار جدی است به خصوص در شهرهای ما که از نظر آلودگی صوتی هیچ چیزی کم ندارد!»
ی عنی تصادف گربهها با خودروها، از این حیث اهمیت دارد که ممکن است دختر یا پسر آقای مالمیر با صحنۀ دلخراشی مواجه شود وگرنه جان و حق حیات آن گربه چندان هم مهم نیست. کاملا پیداست که مهدی مالمیر نمیتواند فراتر از "منافع انسانها" به "مصائب زندگی گربهها" بنگرد و بیاندیشد.
او هر روزِ سال، آلودگی هوای تهران و آلودگی صوتی این شهر را تحمل میکند ولی حاضر نیست صدای نالۀ جفتخواهی گربهها را در روزهای کمشماری از سال تحمل کند. این نگاه خودخواهانه، برخلاف ظاهر انسانگرایانهاش، عمیقا هم غیرانسانی است؛ چراکه انسان را در حد سگ و گرگ و شغال تنزل میدهد.
در محیطی که گربهها زندگی میکنند، اگر سر و کلۀ تعداد زیادی سگ و گرگ و شغال و روباه پیدا شود، اولین کار این حیوانات تازهوارد، گرفتن قمروی زیستی از گربههای نگونبخت است. برای دستۀ سگها یا گرگها، حق حیات گربهها اهمیتی ندارد.
البته بر سگ و گرگ عیبی نیست. آنها صرفا بر حسب طبیعت خودشان عمل میکنند. ولی انسان موجودی است که میتواند با "فرهنگ" از طبیعت خودش فراتر رود و کارهایی را انجام دهد (یا انجام ندهد) که به حکم "طبیعت" باید انجام نمیداد (یا انجام میداد).
اساسا "تمدن" یعنی مهار "طبیعت". همین شهرنشینی با مهار طبیعت در زندگی بشر فراگیر شده. وگرنه انسان هنوز در غار زندگی میکرد. مهار سیل و زلزله، مصادیقی از مهار طبیعتاند. شکلگیری تمدن یا پر و بال گرفتن آن نیز بدون عبور از "وضع طبیعی" میسر نبود.
خلاصه اینکه، ما انسانها نباید در برابر سگها و گربهها مثل سگ و گربه رفتار کنیم! اومانیسم را نباید با اگوئیسم (خودگرایی) -یکسان گرفت! انسان موجودی است که توان "فراتر رفتن از خودش" را دارد و دقیقا به همین علت جایگاه ویژهای بر این سیاره بر این خاک پیدا کرده.
اما این جایگاه ویژه مجوز بی رحمی در حق حیوانات نیست بلکه برعکس، در مجموع باید به سود "دیگران" (یعنی حیوانات) هم تمام شود. تجویز رفتار بیرحمانه با حیوانات، در واقع انسانیتزدایی از انسان است.
دقیقا به همین دلیل امروزه پروژۀ تولید گوشت مصنوعی در دستور کار نهادهای علمی جوامع متمدنتر قرار گرفته است؛ چراکه تولید گوشت مصنوعی، از درد و رنج عظیمی که ما انسانها بر حیوانات تحمیل کردهایم میکاهد.
جک لندن در رمان درخشان سپید دندان، دربارۀ وایدن اسکات که آخرین صاحب سگ-گرگی به نام سپید دندان بود، در توضبح رفتار مهربانانه و مسئولانۀ اسکات با آن سگ باهوش و مصیبتکشیده، نوشته است:
«وایدن اسکات وقت خود را صرف این کرده بود که حیثیت سپیددندان را بازگرداند و یا به عبارت بهتر آبروی انسانیت را از گناهی که نسبت به آن حیوان کرده بود به جوی رفته باز آرد. این مسئله برای وایدن اسکات امری وجدانی بود؛ دِین شرافت بود؛ دِینی که انسان به حیوان داشت و باید ادا میشد.»
سپیددندان درواقع نماد تمامی حیواناتی است که در طول تاریخ از دست ما انسانها درد و رنج زیادی را تحمل کردند و به سختی زیستند و مظلومانه مردند یا کشته شدند. ما به حیوانات بدهکاریم و به قول جک لندن، باید در پی "اعادۀ حیثیت از نژاد بشر" باشیم.
نظرات آقای مالمیر در خدمت تداوم حیوانستیزی یا بیرحمی تاریخی ما نسبت به حیوانات است. چنین نظراتی قطعا آبروی انسانیت را به جوی رفته بازنمیآرد. فضیلت در ترک خودخواهی است نه در خودپرستیِ فردی یا گروهی. به قول شاملو: انسان دشواریِ وظیفه است.
کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیامبر اسلام گربهها را دوست میداشت اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟! شهرداری تهران و سگها و گربهها